19.6.2013

You're not as brave as you were at the start

Uusi kiva tuttavuuteni Pauliina.

13 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Wautsi mitä kuvia ja mikä malli!
    Sinne meni mun ajatukset siitä et jos joku joskus mua kuvailis.. :D
    liityin ehdottomasti tilaajaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ja tervetuloa :--))! Miksei kukaan sua sitten kuvailis :(

      Poista
  3. oon nyt tällä varatilin varatilillä kirjautuneena mutta eikai se haittaa..
    Mistä sä näitä upeita malleja löydät? :D onko kaikki sun tuttuja?
    On varmaan hauska kokemus.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suurinta osaa en oo entuudestaan tuntenut, vaan oon laittanut esim. facebookissa viestiä nähtyäni blogeja tai näitä ihmisiä yhteisten tuttujen kanssa yms :) Osa tietty mun kavereita myös.

      Poista
  4. Milla, :D nää kuvat on sun parhaimmistoa oikeesti!hieno idea laittaa hiuksia noin. näyttää hämähäkinseiteiltä!hyvällä tavalla tietenkin! oikeesti oon niin ihastunu näihin kuviin. :3

    siistiä! :3

    VastaaPoista
  5. Vautsi, niin paljon upeita kuvia täällä sun blogiassa. En ymmärrä, miten en oo tänne aikaisemmin eksynyt!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥