17.8.2013

kulunut kesä

Mitä mun kesään onkaan kuulunut ja mitä kaikkea on tapahtunut? Ajattelin muistella kulunutta kesälomaa, jotta sisäistäisin kaiken mitä on tapahtunut, ja että voisin talven tullessa palata tähän postaukseen takaisin ja turruttautui haaveisiin ensi kesästä.

Tein facebook-sivun .......
mökkeilin juhannuksena......

Olin Ruisrockissa ja roadtripillä...

Taltioin asuja...

Kuvailin paljon eri ihmisiä...mm. Emilia R:ää, Sariannaa, Beritiä, Unaa, Pauliinaa,Sara-Nammia, Pinjaa,Jennyä, Siniä, Nooraa, Saaraa, The Master Volumea, Fugu Magazinea, Sonjaa, Katriinaa, Kaislaa, Lottaa, Emilia V:tä, Maria ja muita..

eri paikoissa.... Mm, Ankkalammella, Yyterissä, Kukkien seassa, kirsikkapuiden seassa, kirjurissa, lintutornilla, anniksella, Kallossa, hautausmaalla, vanhassa navetassa ja monessa muussa paikassa.
On ihan normaalia, että joka kesä on aina parempi kuin mikään kesä ennen sitä. (tai niin on ainakin tähän asti ollut) Eikä tää kesä pettänyt mua taaskaan, vaan mahtavuudellaan ohitti kaikki mun elämän menneet kesät.  En osaa sanoin kuvailla kuinka ihania juttuja on tapahtunut. Kaikki jutut mun lempityttöjen kanssa, minigolffia ja picknikkejä perheen kanssa, maailman rakkain kissa Paju, roadtrip, festarit, jazzien talkootyö anniksella ja aamuseitsemään valvominen, luonnonvesien pelon voittaminen uimalla järvessä monta kertaa, valokuvaus ja siinä kirjaimellisesti nähtävä kehitys kuluneen vuoden aikana, parisuhde joka melkein kolmen vuoden jälkeenkin on just sitä mitä mä haluun, lähentyneet välit äidin kanssa, uutiset tädiksi tulemisesta. Kesä on se mun juttu. Odotan aina vaan sitä seuraavaa kesää, vapautta ja inspiraatiota jonka se tuo mukanaan. Talvet selviän lämpimillä muistoilla.Postaan myöhemmin vielä julkaisemattomia kuvia kesän varrelta.

2 kommenttia:

  1. Olipa ihana tiivistys kesästä, joka kuulostaa olleen aivan mahtava. :) Olet kyllä mielettömän lahjakas kuvaaja! Ja asut <3

    VastaaPoista
  2. Kiitti, niin onkin ollut! :-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥