11.8.2013

Turku-Tukholma-Turku

Oltiin siis viimeisellä rentoutumismatkalla ennen koulujen alkua poikaystävän kanssa risteilyllä ja Turussa. Turku on oikeesti tosi kaunis kaupunki, siellä on älyttömän kauniita rakennuksia ja maisemia, mut jotenkin vaikka kuinka yritän niin ikinä en oikein syty siitä. Oli siis tosi hauska matka ja ihanaa olla hotellissa ja laivalla yhdessä rakkaan kanssa, mut Turku, se ei oo mun juttu. En haluu oikeestaan kertoa tästä matkasta enempää koska jotkut ihanat asiat, pienet jutut on sellasia joita ei voi kertoa kenellekkään niin että ne ymmärtäis mikä niissä on niin hienoa ja ihanaa. Haluun mielummin pitää salaisuutena joitain asioita, meidän juttuna tiedättehän.


5 kommenttia:

  1. Mistä toi sun pipos on? Sulla on muuten tosi kivat hiukset :)

    VastaaPoista
  2. toi on cucuksesta :)! kiitti! Nää nyt on vähän tällaset välivaihehiukset vaan :D

    VastaaPoista
  3. Törmäsin vahingossa sun blogiin ja aloin seuraamaan! Sulla on ihana tyyli! :3

    VastaaPoista
  4. Kiitos ja tervetuloa lukijaksi! :-)

    VastaaPoista
  5. aaa turku on ihana! harmi ettet viihdy, mä oon rakastunut tähän kaupunkiin ja siihen miten kaunis tää on! se on kans musta käsittämätöntä miten joskus kuullut ihmisten sanovan turkulaisista että ovat töykeitä tai vaikeeta tutustua, mä oon ainakin tutustunut täällä mitä ihanimpiin ihmisiin (:

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥