17.10.2013

Apples

Kuvailtiin tänään tällasen ihanan naisen kanssa :-) Kuvailtiin ensin ja sit kahviteltiinkin vielä pari tuntia. Harvoin löytää noin hyväsydämmisiä ja mukavia ihmisiä!

Oon nyt ollut ihan sikainnoissani parista jutusta. Ensinnäkin siitä, et alotettiin Unan kanssa se vlogikanava, ja meillä on ihan mahtavia videoideoita. Ja toiseks siitä, että mun ja Nousevan myrskyn yhteistyö jatkuu todella kivalla tavalla, joka liittyy valokuvaukseen :-) Lisää siitä sitten, kun jotain on saatu aikaseksi! Ainiin, ja tervetuloa kaikki uudet lukijat! Oli ihanaa herätä eilen aamulla ja huomata että ainakin 15 uutta ihmistä oli yhden päivän aikana löytänyt tiensä tänne blogiin. Tekee tästä entistä kivempaa, kun tietää että ihmset lukee mun kirjotteluja!

4 kommenttia:

  1. Wau mitä kuvia !!!! Tulee nuosta omppukuvista mieleen aivan lumikki <3

    VastaaPoista
  2. Pakko kommentoida, että eksyin (ties mitä kautta..) blogiisi pari päivää sitten, ja koukutuin ihan täysin. Sulla on ihana tyyli kuvaamisessa (ja kyllä muutenkin :D) ja oon repinyt ihan älyttömästi inspistä kuvistasi. Kiitos siitä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, tää merkitsee mulle paljon<3

      Poista

Kiitos kommentista♥