18.10.2013

MUA cosmetics

Oivoi, miltä teidän mielestä kuulostais koko meikkivarasto täyteen n. 20€:lla ja vielä hyviä tuotteita? Löysin yhdestä vlogista juttua kosmetiikkafirmasta nimeltä MUA ja ajattelin, että nää tuotteet ei varmaan oo kauheen hyviä, kun maksaa joku 1,5€/kpl. Tää vlogaaja kuitekin on kosmetiikkaan erikoistunut joten uskoin kun hän kehui niitä :D Ostin kokeiluksi vähän kaikenlaista, ja ainoa mihin en oo 150% tyytyväinen on musta ripsiväri. (se kuivuu tosi hitaasti) Kaikki muut on ihan törkeen hyviä parin kokeilun pohjalta sanottuna. Lemppari näistä ehkä on toi probase, jollasta en oo ennen koittanutkaan. Sitä siis laitetaan meikin alle, ja se neutralisoi ihon punoitusta. Ihan mahtava tuote! Toinen lemppari on tumma hulipuna, jossa on pigmenttiä niin paljon että järkytyin oikeen :D Suosittelen näitä kyllä täydestä sydämestä kaikille. Tilasin myös sheinsidelta ton monen luomivärin paletin, joka on myös tosi hyvä! Noissa väreissä on paljon pigmenttiä mut silti häivyttyy nätisti. Hintaa tais olla 11€, kun facebookista tykkäämällä sai vielä entisestään halvoista hinnoista -5€. Tää postaus ei oo mikään mainos, vaan tyytyväisen asiakkaan mielipide!

Kuvat ei oo kauheen hyvä, mut kai näissä toi punotuksen väheneminen näkyy jonkun verran :-) (ei oo helppoa ottaa 50mm objektiivilla itsestään kuvia.)
Sheinsidepaletistaoli postissa kaks luomiväriä hajonnut, mut korjailin niitä viinalla silleen ettei ne ainakaan levii tonne ihan hirveesti. Onneks noi oli sellaset värit etten muutenkaan hirveesti käyttäis :)




6 kommenttia:

  1. MITÄ? :D oon luullu, että noi on jotain hirmukalliita meikkejä!! :D Pitää varmaan itekki tehä tarkempaa tuttavuutta!

    VastaaPoista
  2. Onpa kivan näköisiä ostoksia! :) Kyllä joskus voi edullisesti löytää hyviä juttuja. :) Mun pitäisi myös noita MUA:n meikkejä testata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti :--) meikkivoiteet ja ihonhoitojutut noissa halpamerkeissä ei aina oo parhaita mahdollisia mut silmämeikit ja muut on mun mielestä tosi hyviä :-)

      Poista
  3. Mielenkiintoisa! Mistä ostit noita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan ku googlettaa mua cosmetics ni löytyy se sivu :--)

      Poista

Kiitos kommentista♥