9.10.2013

Nouseva myrsky

hih, oon niin innoissani. Eilen postissa saapui pieni, mutta sitäkin kivempi kuori. Paketti sisälsi kaksi valitsemaani korua Nouseva Myrsky-yritykseltä. Ekaksi valitsin Graniitti-kaulakorun, johon rakastuin ensisilmäyksellä. Toi on niin mun näkönen! Kaulakoruissa mun lemppareja on aina statementit, joita voi pitää kauluksien alla tai ihan vaan normisti. Tää on just sellanen!


Toiseksi valitsin Musta Lintu-korvakorut. Jos ootte lukenut pidemmän aikaa mun blogia, niin tiedätte varmaan et oon ennen ollut ihan hulluna sulkakorviksiin. Ostin niitä joka shoppailureissulla ja niitä oli niiiin monessa eri värissä et huh (joo ei oo enää, kiitos kissalle joka aina löytää ne jostain :D). En oo vähään aikaan enää ollut korujen perään niin paljon, mutta kun näin nää niin koin jotain yhteenkuuluvuutta sisälläni näiden korviksien kanssa. Nää sopii mun tämänhetkiseen tyyliin paljon paremmin kuin isot ja värikkäät sulat. Nää myös pysyy paremmassa kunnossa pitkään eikä ala hapsuttaa mitenkään oudosti, niinkun ne toiset sulkakorvikset aina alkaa.

Nää korut on valmistettu kierrätetystä kumista (esim. pyöränkumit) , mikä on mun mielestä mahtava juttu. Kierrätyskorut yleensä hutaa että KIERRÄTETTY, joka taas mun mielestä ei oo hyvä. Näissä koruissa samaa efektiä ei tuu vaan nää vois ihan hyvin olla tehdastuotetut. Joitain pieniä eroja saattaa koruissa olla, kun ne on käsintehtyjä, mutta se on mun mielestä vaan positiivinen asia. Tässä hei myös hyvä lahjaidea, oisin ite ainakin älyttömän onnellinen tällaisesta lahjasta. Nää on myös siitä mahtavia, että näissä tää mustan kumin graafisuus yhdistyy luontoaiheisiin ja kaikille löytyy jotain. Ite tykkään eniten näistä, jossa on just tällanen ns. terävä muoto, muta pehmeämpiä muotoja suosiville löytyy myös vaihtoehtoja esim. Laho Koivu-sarjan korut. Tulipas hehkutettua...
Jos haluutte ite ostaa näitä koruja, niin viikon ajan saatte koodilla coconuts 20% alennusta ostoksistanne.  Koodi annetaan kassalla maksamisen yhteydessä. k a k s i k y m m e n t ä prosenttia, se on aika paljon kuulkaas! Eli sunnatkaa nyt tänne nettisivulle.

Mun ja Nousevan Myrskyn yhteistyö jatkuu kivalla tavalla ja siitä lisää myöhemmin ;)

5 kommenttia:

  1. Siis, ettäkö kumista tehtyjä koruja? Tuoksuvatko ne myös kumille?

    Joskus tuli hankittua luonnonkuminen ilmapumppu, eli sellainen pallo joka oli tarkoitettu esim. kameran optiikan puhdistamiseen pölystä. Pampula oli muuten aivan pätevä, paitsi että haisi niin voimakkaasti kumille, että lopulta sitä piti ruveta säilyttämään parvekkeella. Lopulta rupesi parvekkeella asuva kumin haju ällöttämään ja sittenpä lensi mäkeen koko härveli, ja ostin tilalle silikonista tehdyn tuoksuttoman version.

    No, tokihan nämä ovat maku, tai ainakin ”hajuasioita”, ja voihan joku jopa pitääkin kumin tuoksusta. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ollut kyllä asiaa ees ajatellut ennen tätä kommenttia, joten kävin hiukan tuoksuttelemassa! Ihan hiukan haisee kumille, kun oikeen nuuhkii mutta en kyllä aiemmin asiaa edes huomannut joten tuoks ei todellakaan oo voimakas, en itekkään tykkää kumin hajusta. Voi olla et ku noi kumit on kuitenkin kierrätettyjä, et haju on jo aikojen saatossa ehtinyt haihtumaan. :-)

      Poista
  2. Vitsi, sopii ihan siaraan hyvin molemmat korut sulle! Olen itse kanssa hetken aikaa jo kuolannut nuita sulkakorviksia.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥