18.11.2013

Birthday girl

Mulla oli tänään(oikeastaan jo eilen) synttärit! Perjantaina me vietettiin niitä kavereiden kanssa ja tänään mun perheen kanssa. Lauantaina me taas äänitettiin bändin kanssa montamonta tuntia. On ollut siis erityisen kiva viikonloppu, josta tekee miljoona kertaa paremman se, että tänään mulle syntyi veljentytär♥

Tän päivän asuna: Uus pörröneule New lookilta, paita H&M, koru lahja kavereilta, maiharit nettikirppis ja hame New Look. Pipo tietysti cubuksen.


Äiti oli tehnyt ihan taivaallista rocky roadia ja täytettäviä sämpylöitä. Perhe on mulle niin tärkee, ettei sitä voi sanoin kuvailla. Vasta kun oon muuttanut pois kotoa, niin tajusin kuinka paljon perheen yhteinen aika mulle merkitsee.




10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia <3 Ja paljon onnea! :)

    VastaaPoista
  2. Isot onnittelut! :) Ja mulla on muuten sama toi, et kun ei näe enää "kokoajan" perhettä, niin se yhteinen aika todellaki tuntuu merkitsevän paljon enemmän. Nytkin jo vähän ehtii harmittamaan kun ei siskoja kerkee näkemään viikonloppuna kunnolla, kun on laivareissu tulossa, kun siskotkin on vaan joka toinen vklpp äidillä, niin pistää harmittamaan vähän enemmän :/ Mut on perhe yksinkertasesti parasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä just! Vaikka sllon ku olin kotona ni en ihan hirveesti sillon viettäny aikaa niiden kanssa, mut nyt sillä ajalla on vaan paljon enemmän merkitystä. kiitos :)!

      Poista
  3. Onnittelu! :) Ihania kuvia, oot tosi nätti :)

    VastaaPoista
  4. Oih! :D
    Myöhäiset synttärionnitteluja ja onnea myös tädille! <3

    ~ Frillycakes ♥ ~

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥