11.11.2013

Kaamos

Tänän oli surkee päivä. Niinkun kaikki päivät viimisen kolmen viikon aikana. En saa itestäni onnellisuutta irti, kuin aina pieneksi hetkeksi kerrallaan, kun teen jotain, joka saa mun ajatukset muualle kaikista asioista, jotka painavat tuhennen kilon taakkana mun harteilla. Haluisin kirjottaa teille kaiken, kertoo mistä kaikki suru alkoi ja mihin on tähän asti päästy, mutta ne on asioita joita en halua kaikkien tietävän. Mulla on ongelmia elämässä just nyt, elämän aikatauluissa, ahdistuksessa, mahdollisissa ongelmissa mun mielenterveyden kanssa, mut mulla on myös todella paljon asioita joista olla iloinen ja kiitollinen. Yritän muistella niitä, niin ehkä pääsen läpi tän sumuisen alueen.


12 kommenttia:

  1. Tiedän tunteen! Ahdistuksen möykky on mullaki rinnassa. Pelottaa, että kerran selätetty masennus ja ahdistus on taas saamassa otteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voimia myös sulle<3 mulla taitaa olla tää ihan joka vuotista aina pimeän ajan tullessa :/

      Poista
  2. muista silti kaiken ahdistuksen päällä, se että olet kaunis, persoonallinen ja huippu nainen :-) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Annnika<3 kuinka tärkeitä teidän sanat mulle on

      Poista
  3. Voih, jaksamista sinne! Paljon kannattaa halia kisua, se auttaa aina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos<3 sitä oon kyllä harrastanu ja kyllä se aina auttaakin.

      Poista
  4. Täällä on meneillään vähän samanlainen kausi.. Koita jaksaa. ♥

    VastaaPoista
  5. Paljon voimia! <3 Olet rohkea, kun uskallat rehellisesti kirjoittaa, ettei kaikki ole täydellistä. Ja me kaikki taidetaan jollain tasolla kärsiä tästä kaamoksen ajasta, minä ainakin! Toivottavasti asiat järjestyy ja selkenee <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elena, oot antanut mule rohkeutta puhua vaikeistakin asioista enemmän :)! joo kyllä tää vaikuttaa kun kokoajan tuntuu kirjaimellisesti olevan pimeässä.

      Poista
  6. Tää oli kun suoraa mun pään sisästä.. Ihan samoilla fiiliksillä mennään. Tsemppiä sinne!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥