13.12.2013

Perherakkaus

Jouluun on 11 päivää, huikeeta! Mulla ei tänä vuonna oo mitään ihmeellisiä joululahjatoiveita, paitsi uus isompi tangle teezer ja joku hajuvesi. En kuitenkaan todellakaan pety, vaikken saisi mitään, koska en mä oikeesti TARVITSE mitään. Joulu on maailman ihaninta aikaa, ja tänä vuonna näyttää jopa siltä et joulu on valkoinen. ♥
Sunnuntaina mulla on kuvaukset taas ja oon niin innoissani. Mun mielestä on kivempi kuvata vaikka kerran viikossa tai parissa, niin että oikeesti panostaa kuviin ja stailaukseen. Sillon voi olla aidosti ilonen ottamistaan kuvista. Tulin taas näyttämään muutamat kuvat, jotka mun kameraan on tarttunut parin viikon ajalta.


Mun veli pyysi mua pikkuprinsessan kummiksi, ja liikutuin pyynnöstä tosi paljon. Oon superonnellinen! Mulla on ihana perhe ja piiri mun ympärillä, ja joskus sitä pitää muistaa vaalia enemmän.

4 kommenttia:

  1. Onnea uudelle kummitädille! ❤ ^__^
    Ei sitä tarvitse häslätä sitä lahjarumbaa, meidän perheessä on vähän sovittu, ettei osteta lahjoja..kun kenelläkään ei ole sitä ylimääräistä rahaa ja kukaan ei tarvitse mitään turhaa. :)

    Iiiih~ kisuliini!! ❤ *rapsutirapsuti*

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 toi on just hyvä sopimus :-) mekään ei mitään suurta osteta enkä ainakaan ite ota stressiä lahjoista kun ne ei oo se pääasia enää nyt kun ei oo enää lapsi :-D

      Poista
  2. Paljon onnea kummiksi pääsemisestä! :) Kummilapset on ihania ja kummius on kunniatehtävä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥