4.12.2013

hiuskriisi

Tulin näyttämään teille yhden mun viimeviikkoisen asun, joka tuli kuvautettua asukuvatreffeillä Veeran kanssa.
Mekko ja jakku New Look, legginssit Asos, kengät second hand ja pipo Cubus.

Haluisin ihan hirveesti tehdä jotain mun hiuksille, mutta en tiedä mitä. Monet on sanonu et tällanen oranssihtava sävy sopii mulle hyvin, mut ite en oo ihan varma. Kyllä tää mun naamaan sopii, muttei ehkä vaatteisiin. Mustat hiuksethan mulla oli ainakin neljä vuotta, joten niihin en enään palaa. Enkä tummanruskeaan, koska oon saanut nyt aika vaaleiksi nää niin en haluu enää sitä samaa rumbaa. Mitä teen? pituudesta tuskin luovun mut joku uus väri ois jees juttu.

6 kommenttia:

  1. Värjää kirkkaan punasiks :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul oli yhes vaihees jo aika punaset mut ne ei jotenkin tuntunu omilta http://chasingcoconuts.blogspot.fi/2013/10/ootd-polka-dots-and-burgundy.html :S niiden ylläpito on myös tosi kallista :(

      Poista
  2. Liukuvärjäys? Itselläni tuli mieleen että latvat tummaksi tai toisinpäin juuri tummaksi? :)

    http://creativemind-milla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noku en just tummempaan haluis lähtee! tietty vois olla just et vaalentais latvoja ja jättäis tän yläosan suht samaks tummuusasteeks kun nyt. hmm

      Poista

Kiitos kommentista♥