7.12.2013

White and blue

Huomenta ihanaiset! Tulin postailemaan teille mun eilistä itsenäisyyspäivän asua, kun mentiin äidin luo päivälliselle. Illalla mun ihanat ystävät tuli meille vastaanottokatsomoon ja arvosteltiin asuja ja ''katottiin'' tuntematon sotilaskin melkein loppuun. Eli se oli meidän juttelun taustalla ja välillä tuli vilkaistua ruutua... Mut hei kyllä toi lasketaan!

Päällä mulla oli Asokselta tilattu mekko, jota olin ehtinyt käyttää ennen tätä vaan kerran. Toi jotenkin mun mielestä imartelee mun vartaloa ja luo sellasen kapeen vyötärön/leveemmän lantion, mikä on hyvä koska mun vartalo on ylävartalopanotteinen, niin toi alapuolen vaakaraita tasapainottaa sitä. Hyvä ja itsevarma olo, tais maksaa 13€
Oisin niin mielelläni jäänyt nukkumaan vielä pariks tunniks, mut oon lähdössä kuvailemaan! Wohoo, näätte kuvia varmaankin illalla.

7 kommenttia:

  1. Ihana toi mekko! :) sopii tosi hyvin ja just itsenäisyyspäivään just sopiva :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat vaatteet :) oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana mekko, sopii sulle hyin :-)

    VastaaPoista
  4. Kaunis mekko, ja niin sopiva itsenäisyyspäivään!

    VastaaPoista
  5. vau. oot tosi kaunis! ja tuo mekko tosiaan sopii sulle tosi hyvin :-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥