25.2.2014

Lately

Täällä on ollut hiljaista. Enkä mä pyydä anteeks sitä, koska tää blogi on pintapuolinen heijastus mun elämästä, ja se näkyy heti jos mua ei kiinnosta tai mulla ei oo aikaa. Nyt mulla on, ja aion antaa sen näkyä täällä. :-) Mulla on ollut parit tosi kivat kuvaukset, ensimmäisenä Angelican kanssa kuvailut kesäisen kukkapannan kanssa, joista näkee kuvia edellisessä postauksessa.

Toisena oli Neslin kanssa Erikaworks kuvaukset, josta esimakuna nää pari. (lisää myöhemmin!)


Oltiin hiihtoloman alussa pikkusiskon kanssa Tampereella ja oli ihanan virkistävää nukkua välillä hotellin pehmeissä lakanoissa, ja syödä vain ulkona.
Nyt koulu on taas alkanut ja palautuminen arkeen sujuu aika yllättävän kivuttomasti. Kohta meen nukkumaan. Yritän nyt hoitaa mun unirytmiä kuntoon, vaikka oonkin synnynnäinen yöeläjä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥