3.2.2014

Talvipuutarha

Mulla oli superkiva viikonloppu. Olin siis Helsingissä Jemin ja Paulan luona vierailulla. Perjantai me lagattiin ja juoruttiin, lauantaina käytiin Kiasmassa ja superihanassa kiinalaisessa ravintolassa, jonka nimi tais olla Ka-Shing (suosittelen!) Sunnuntaina sain helpotusta mun kesään kaipaukseen, kun meillä oli kuvaukset talvipuutarhassa. Ensin käytiin stockan 7. kerroksessa meikissä ja hiuksissa, kun ihana Crystal hairin Berit-Anne laitto mallin valmiiksi.
Talvipuutarha on yks parhaista jutuista Helsingissä. Vapaa sisäänpääsy, kaktushuone, trooppiset kasvit, vedessä uivat karpit. Toi paikka on niin inspiroiva. Jos mä asuisin Helsingissä, niin kävisin tuolla viikottain inspiroitumassa, syömässä eväitä ja kirjottamassa.
Myöhemmin tulossa kuvauksista kuvia, ja parit behind the scenes-kuvat.  
Nopeimmat on jo nähny pari valmista kuvaa mun facebook-sivulta.


2 kommenttia:

  1. Milla sulla on tosi ihana blogi :3 Otat todella hyviä kuvia. Mikä kamera sulla on,voi olla oot jossain sanonu mutta en oo vaa löytäny semmosta paikaa/kohtaa...
    -montapolkua.blogspot.fi (Nea)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla on nikon d7100. Mut objektiivilla on aina enemmän merkitystä kuin rungolla!

      Poista

Kiitos kommentista♥