28.4.2014

floral and denim

Asua vaihteeks! Oon rakastunut tohon uuteen paitaan jonka tilasin mistä mualtakaan kuin New Lookilta jokin aika sitten. Nahkahame on pysynyt lempparina siitä asti kun sain sen, koska se tuo normaaleihinkin asuihin kivaa vaihtelua tekstuureihin ja mun mielestä on aina kiva yhdistää kiiltäviä ja mattapintaisia kankaita keskenään. Rakastan kevättä ja sitä, että se tuo mukanaan lopulta kesän. On ollut ihanaa kaivaa esille taas tennarit ja muut kesäiset vaatteet.

Hame, reppu ja paita New Look
Kengät Sports Direct
Kauluskoristeet Ebay
bb1
bb3
bb2

12 kommenttia:

  1. Voi kun ihana asu ja upeat kuvat :)

    http://iitukkavalokuvailee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana valo kuvissa, niin pehmeä ja lämmin! :) Kaunista!

    VastaaPoista
  3. tiiäkkö, oot tosi upea ihminen! ensinnäkin oot hyvä valokuvaamaan, mut sitte se miten itsevarma sie oot. tai jos et oo, saat ainaki mussa semmosen vaikutelman susta heti että oot sinut ittes kanssa ja uskallat olla oma ittes. noi sun asut on aina yhtä upeita etkä pelkää käyttää mitään tuommosia vaatteita vaikket ookkaan ihan tikkulaiha, eli tarkotan nyt sitä että monet pikkusenki pyöreät ajattelee heti ettei niille sovi mitkään vaatteet koska ne ei oo mallin mitoissa. mut mun mielestä on just ihailtavaa miten osaat yhistää noin ihanasti kaikkia vaatteita ja sulle sopii ihan älyttömän hyvin kaikki vaatteet mitä puet päälles. siks haluanki kysyä että ootko aina ollu semmonen pyöreämpi ihminen ja onko siitä tullu kauheana mitään kuittauksia? kuitenki, oot mahtava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiitos Jenni :)! Oon mä kyllä itsevarma enkä ikinä oo miettinyt kokoa sellaisena asiana joka vois rajottaa mua jotenkin käyttämästä hienoja vaatteita tms. Tietysti kyt ihan pienenä olin normaalikokoinen, mut jo ala-asteella olin aina muita isompi ja pojat jotai yritti mua siitä kiusata, mutta tollasessa pienessä koulussa kuin missä mä olin, kaikki oli kuitenkin kavereita kun porukat oli niin tiiviit. Joten selvisin ilman koulukiusausta, joka on suurilta osin ollut varmaan mun asenteesta kiinni. En ikinä oo välittänyt mitä muut mun koosta ajattelee, sillä itse mä kiloni kannan. Eli siis on kuittailtu ja kuittaillaan edelleen, mutta en osaa ottaa niitä itteeni. Mun mielestä läskin läskiksi haukkuminen on yhtä tyhmää ku ihmisen haukkuminen ihmiseksi :-D

      Poista
  4. Millä kirppareilla yleensä käyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. asun porissa ja täällä käyn siaätorilla, hyllymeressä, sit siel harmaalinnan kirpparilla jonka nimee en muista ja patakirppiksellä joskus. mun lemppari oli superkirppis mut se lopetettii :-(

      Poista
  5. Hienoa löytää kotimainen valokuvauspainotteinen blogi! Niitä on niin vähän :) Ja tämä on ihana. Tykkään kuvistasi ja tyylistäsi. Ihanaa viikonloppua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeejee, tervetuloa hahaa :--)! Samoin sulle hyvää viikonloppua!

      Poista

Kiitos kommentista♥