25.5.2014

Lähiaikojen kuvauksia

Mitä mä oikeen oon lähiaikoina tehnyt? Tästä blogista tulee helposti sellainen kuva, etten oo pitkään aikaan kuvannut mitään. Totuus kuitenkin on, että oon kuvannut tosi paljonkin, mutta kuvat ei oo mun mielestä ollut oman postauksen arvoisia. Ajattelin tähän kerätä kollaaseihin joitain kuvia kuvauksista joita lähiaikoina on ollut!

Eilen olin kuvaamassa 10-vuotishääjuhlaa Ruosniemen Koitossa, jossa hääsuunnittelija oli muuttanut yksinkertaisen tilan ihan älyttömän upeaksi.  Otin kuvia juhlan kulusta, ja päivystin photo boothissa, jossa vieraat sai otattaa mulla kuvia hauskojen rekvisiittojen kanssa.


Pari viikkoa sitten olin kuvaamassa ihania häitä Keski-Porin kirkossa ja Yyterissä. Häissä parasta on kukat, valoisat tilat ja onnelliset ihmiset.

Pari päivää sitten kuvasin ihanaa 2,5v Rasmusta.

Viime viikolla mun ihana kummityttö Janni täytti 6kk, ja matkattiin äidin kanssa Harjavaltaan kuvailemaan tyttöjä.  Janni ja Jasmin♥

Oon kuvannut sekä Tiina&Heimon, että Sun tanssistudion kevätnäytökset, ja yhteensä niistä tuli otettua yli 3000 kuvaa.
Kesän aikana edessä on todella monet yo- ja valmistujaiskuvaukset, sekä hääkuvauksia, ja oon jokaisista niistä niin onnellinen.
Haluisitteko te enemmän nähdä täällä blogin puolella postauksia myös tilaustöinä otetuista kuvista?

4 kommenttia:

  1. Toki! Kaikki käy, hienoja kuvia jälleen :)

    VastaaPoista
  2. Ihan mielettömän hienoja kuvia taas! :)

    VastaaPoista
  3. joo ois kivoja semmosetki kuvat, siis niitä tilaustöinä otettuja! :) meen ite kuvaamaan häihin ekaa kertaa kesän lopussa, nii oisko sulla mitän vinkkejä ku oot kuitenki vähän kokeneempi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :)! saatampa postailla tänne blogiinkin niitä sit enemmän. Voisin itseasiassa tehä tosta postauksen tänään :)!

      Poista

Kiitos kommentista♥