28.8.2014

Roosaliina










10 kommenttia:

  1. Upeita taas!! Millä asetuksilla otit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Nää taitaa kaikki olla 1.8 ja iso 100 ja suljinaika vaihteli aika paljon :) eli manuaalilla siis.

      Poista
  2. Moi milla :) seuraan sun instagram tiliä valokuvilles ja mun oli pakko tulla kommentoimaan sulle. Oot aivan uskomattoman taitava valokuvaaja. Ihastelen aina sun kuvia kun ne ilmestyy mun instagram etusivulle. Harrastan itsekin jo 5 vuotta valokuvausta ja musta on tosi hienoa löytää muita samaan harrastukseen kiinnostuneita :) jatka samaan malliin !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Ihana kuulla, että tykkäät :-) Onko sulla jotain portfoliota tai muuta josta näkis sun ottamia kuvia?

      Poista
  3. Oon vast just täs alkanu kokoomaan mun valokuvia portfolioon , mut ennoo saanu mitään aikaseks.. mulla oli joskus blogi mutta lopetin senkin ja oon miettinyt sen uudestaan aloittamista.. mutta tosiaan jos haluat nähdä mun valokuvia niin voin lähettää niitä sulle sähköpostilla :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hei lähetä vaan, on aina mielenkiintosta nähdä muiden suomalaisten kuvia :-) milla.gronman@hotmail.fi

      Poista

Kiitos kommentista♥