12.11.2014

Kanelin makuista hammastahnaa?


Sain LivBoxilta testattavaksi marraskuun boksin. Videon jälkeen olen testannut tuotteita, ja ajattelin, että olisi mukava kirjoitella myös tänne blogin puolelle aiheesta. Olen nyt ehtinyt testaamaan kaikkia tuotteita ripsiä lukuun ottamatta.

Lumene Natural Code -huulikiiltokynä - Tästä tuotteesta oon tosi positiivisesti yllättynyt. Oon aika valikoiva aina huulikiiltojen suhteen, koska jotkut niistä vaan tuntuu liian tahmeelta ja niiden huulilla olo vaan ahdistaa. Yleensä siis en osta mitään huulikiiltoja enkä kiinnitä niiden olemassaoloon kaupassa oikein mitään huomiota. Tää tuntuu huulilta tosi miellyttävältä, enemmänkin huulivoidemaiselta ja kiiltää just sopivasti. Tästä tulee huuliin aika paljon pigmenttiä.

Marvis-hammastahna - Kanelin maku ajatuksena pelotti, koska jotenkin siitä tulee sellainen kuva, että se tulisi maistumaan ruoalta :). Jotenkin yllätti raikkaudellaan ja vannoutunut Pepsodent-käyttäjäkin voi käyttää tätä. Plussaa siististä paketista.

Bernard Cassiere -yönaamio - Tästä tuotteesta tykkäsin ihan sairaasti. Mun kasvot on silleen aika hankalat, että mun iho on pintakuiva, mutta monet rasvat ja naamiot tuntuu tosi raskaalta eikä meinaa lainkaan imeytyä. Mut toi tuntu tosi paksuudestaan ja hoitavuudestaan huolimatta kevyeltä ja kuten luvattiinkin aamulla iho tuntui tosi joustavalta ja kosteutetulta.

Ibero-irtoripset - Tää on ainoo tuote tässä paketissa, josta en ollut hirveän innoissaan. Nauha näyttää tosi paksulta verrattuna noiden ripsien näyttävyyteen. Varsinkin koska mun silmät on pienet, niin toi nauha vaikeuttaisi sitä asentamista.

Bangerhead 5€ -lahjakortti - Bangerheadin verkkokauppaan lahjakortti. Videollakin sanoin, että olin mielissään tästä, koska olen ajatellut tilata joululahjan juurikin Bangerheadista. Plussana se, että ei ole ostorajoitusta, esim. osta 100€ niin voit käyttää tämän lahjakortin.

Bangerhead-pinsetit - Tosi hyvät ja tukevat pinsetit, plussaa mustasta väristä. Kulmien nyppiminen on nopeeta ja tarkkaa, eikä nyppiminen tunnu pahalta.




Musta LivBoxin konsepti on tosi hauska, ja siitä tulee jotenkin mieleen Pollux-kerho ala-asteella, kun odotti pakettia :D.
15% alennusta jatkuvan tilauksen ekasta boxista tai kolmen kuukauden määräaikaisen tilauksen loppusummasta saa koodilla: milla (Koodi voimassa 16.11 iltaan asti.)



2 kommenttia:

  1. en kiinnittänyt tuotteisiin huomiota mutta vau!tuo tuotteiden esillepano oli hieno,lämmin ja miellyttävä silmille C: näpsäkkä idea tuo teroitus"puru" hyvin ideoitu kymppi ja papukaijan merkki. tykkään!! n.n

    VastaaPoista
  2. Mmmm...mä haluun kans herkkuhammastahnaa! ♥
    Tuo huulikiilto vaikuttaa kivalta, oon kans tosi nirppis ja vannoutunu huulirasva-addikti..pitää ehkä napata kun cittarissa on lumene jutut tarjouksessa! :D

    Aivan ihanat asettelut kuvissa, upeita, osaat niin hyvin! ^___^

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥