23.11.2014

Synttäri-illallinen

Viime viikonloppuna me juhlittiin perheen kesken mun synttäreitä, ja samalla mummun ja papan kultahääpäivää. Yritin pukea päälleni jotain vähän juhlavampaa, mutta mun arkipukeutuminen sisältää niin paljon mekkoja, et tehtävä oli aika vaikea. Tää mun valitsema mekko kuitenkin on mun mielestä aika juhlava ja sopii aikalailla mihin vaan juhliin.

Kukkapanta: Kaverin tuliainen Irlannista
Mekko: H&M
Samettilegginsit (vaikka näyttää normeilta kuvissa :D): New Look
Pitsibleiseri: Forever21

Äiti oli kattanut pöydän ihan älyttömän kauniiksi. Oon ite ihan kynä tällaisten asioiden kanssa, vaikka arvostan kauniita astioita ja kattausta ihan älyttömästi. Mun mielestä aina saa syödä hienoista astioista, eikä säästää niitä kaapissa vain juhlaa varten. Arkeen luksusta.








1 kommentti:

  1. - Kiva lookki! Myöhäset synttärionnittelut ja isot onnittelut myös kultahääpäivästä sun mummille ja papalle. Tuo se on saavutus :). Toivottavasti itekkin joskus pääsee noihin lukemiin. Tosin, ekaksi pitäs päästä naimisiin xD.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥