29.1.2015

Uutta ja vanhaa

Päivän asua taas, kun ihana Emmi tänään nappas musta nää kuvat samalla kun kuvailtiin metsässä talvisia kuvia. Mulla oli päällä pari uutta juttua, ja pari juttua jotka on jumittanut mun päällä jo liian kauan. Vanhoja juttuja asussa edustaa Asoksen hame, joka on vaan maailman mukavin ja sopii kaikkien yläosien kanssa, ja converset, jotka on vieläkin ollut mun jaloissa yhtä päivää lukuunottamatta joka päivä siitä asti, kun ostin ne kesän lopulla.
Uutta tässä asussa edustaa kukkakuvioinen paita, joka saa mut kaipaamaan kesää, vaikka ei ookkaan erityisen värikäs. Toinen uus juttu tässä on toi huivi joka mulla on päässä. Mulla on ennenkin ollut kaikkia huiveja päässä, mutta toi on mun ensimmäinen oikeasti päähän kuuluva huivi! Tykkään tosta tosi paljon.  Oikeastaan kaikki tässä asussa on ostettu New Lookilta paitsi kengät ja hame... oon kävelevä mainos.




10 kommenttia:

  1. Voi että toi sun tukka näyttää ihanalta <3 ! Sopii ton asun kanssa ihan älyttömän hyvin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :--)! itellä just menossa kauhee hiuskriisi niin tää piristi hahaa!

      Poista
  2. Ihana asu! Niin kauniisti noi hiukset sopii asuun ^_^

    VastaaPoista
  3. Oih noi sun hiukset ovat ihanat 💗! Tyylisi myös!

    VastaaPoista
  4. Rakastan sun tyyliäs! ♥Noi hiukset on aivan ihanat ja oot muutenkin tosi upee ja kaunis :) ja taitava valokuvaaja vielä lisäksi!

    VastaaPoista
  5. You are lovely! :) Definitely following your blog dear!

    unknownprettylies.blogspot.com

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥