3.2.2015

Kivoja hetkiä

Ajattelin vähän jakaa otoksia mitä oon ottanut puhelimella jonkun kuukauden sisällä. Mä otan puhelimella vähintään 20 kuvaa päivässä, joten onnistuneitakin mahtuu mukaan. Toisin kuin kameralla, niin puhelimella otetuissa kuvissa mun mielestä ei oo tärkeintä tarkkuus tai tekniset ominaisuudet vaan lähinnä tunnelma (oli kuva kuinka heilahtanut tahansa, niin VSCO Cam tekee ihmeitä hahah) Joten pidemmittä puheitta, tässä mun puhelimeen kertyneitä helmiä!

Oon kantanut ahkerasti mun joululahjaksi saatua Wreck this journalia mukana ja täyttänyt sitä pikkuhiljaa. Luultavasti teen tosta jonkun "videosarjan", kun saan enemmän sivuja valmiiksi.

Oon myös rakastunut syvästi mun uuteen mekkoon, jonka tilasin New Lookilta (yllätys yllätys).


Kuvausreissulla metsässä nappasin nää kaks kuvaa.

Tilasin kiinalaisesta nettikaupasta feikin Naked3- paletin. Halusin vaan luomiväripaletin jossa on perussävyjä, joten se oli hyvä valinta. Maksokin vaan 5€.
Toi pupumuki on mun ihan lempparimuki, ja ostin sen viime Tukholman reissulla H&M Homesta.

En tiedä miks, mutta jalkamaisemat miellyttää mun silmää niin paljon, että niitä löytyy mun puhelimesta välillä päivittäin. oon aika monta lisännyt instagramiinkin, kuten esim. tää, tää ja tää.
Jotenkin toi yksinäinen puu paljasta taivasta vasten hellyytti mua.

Miks aina kun yrittää pelata tai katsoa telkkaria, niin kissat hyppii ruudulle? Huomionkipeitä hassuja.

Nää kaks kuvaa on mun puhelimeen kertyneistä maisemakuvista mun lempparit.

Jos joku muukin ottaa päivässä miljoona kuvaa, niin vertaistukea kaivataan kommenttiboksiin hahah.

4 kommenttia:

  1. The shade of that lipstick is gorgeous! <3 I'd love to own an Alice cup, so adorable!

    unknownprettylies.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I love it too. It's from MUA and only cost 1€ which makes it even better hahah. I don't think that mug is actually Alice 'cause it's from h&m. It's definetely at least inspired by it though :D

      Poista
  2. Moi mistä nettikaupasta toi naked paletti on tilattu?? :-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥