27.2.2015

Pieniä arkipäiväisiä hetkiä

Mun elämän kauneimmat ja kivoimmat hetket on yleensä niitä juttuja, joista otan kuvan. Siksi mun puhelimeen kertyvät kuvat kertoo enemmän mun elämästä, kuin osaisin sanoin kuvailla.

Usein otan tällasia kuvia sähkötolpista tai ilmotustauluista, enkä ikinä laita niitä mihinkään. Nää vaan miellyttää mua visuaalisesti. Varsinkin toi mintunvihree, josta innostun aina keväisin!

Ostin Steineristä maailman täydellisimmän kahvin. Jäälatte minttusuklaasiirapilla. Toi oli taivaallista.

Oltiin muutama päivä sitten taas mun lempikiinalaisessa syömässä.  En tiedä onko paha juttu, kun sisälle mentäessä myyjä hymyilee ja kysyy, että syödäänkö samaa kuin aina... Tavallaan siistiä! Hahah.

Oltiin kavereiden kanssa joku aika sitten Puuvillassa shoppailemassa. H&M:n sovituskoppien valo on täydellinen!

Ostin muutama päivä sitten Ärrältä tollasen smoothien. Oon aiemmin maistanut paria eri makua, ja tykännyt molemmista ihan älyttömästi. Tää nousi kuitenkin niistä ihan lemppariksi, niin herkullista!

Oon maailman surkein lukemaan kirjoja. Aloitan aina kirjan, mutten ikinä pääse loppuun asti. Tätä oon nyt lukenut muutaman luvun ja tykkään kovasti! Mulla on tavoitteena lukea vuodessa 5 kirjaa, joka on mulle iso tavoite. Nyt kun vielä löytäis aikaa lukea..

Oltiin menossa kirpparikierrokselle ja ulkona satoi. Sade on kivaa silloin, kun on itse sisällä. Siinä on jotain tosi rauhottavaa.

Kuvailin 1-vuotis- ja perhekuvia joku viikko sitten Kirjurinluodossa. Kaarisilta näytti hyvältä kuvien taustalla, ja vaikka ilma oli harmaa niin se ei haitannut.

Oon viettänyt jonkun verran aikaa myös mun pikkusiskon kanssa. Ja ottanut paljon selfieitä.

Tää on viime lauantailta, kun mentiin kaverin synttärien jälkeen vielä Cafe Elbaan kahville ja kakulle. Kivaa, että se on auki niin myöhään! Ja suosittelen ehdottomasti maistamaan tota valkosuklaa-puolukkakakkua, joka on ihan taivaallista.

Mulle on jotenkin terapeuttista iltaisin selata päivän aikana otettuja kuvia, ja muistella mitä kaikkea oon tehnyt. Välillä pienet kivat asiat unohtuu huolien alle, ja kuvia selaamalla voi elää ne kivat hetket uudelleen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥