18.2.2016

Blind Burger

Oon varmaan puol vuotta jo ajatellut, että meen käymään tsekkaamassa uuden burgeripaikan, Blind Burgerin, joka avattiin Porin keskustaan. Ton paikan takana on samat tyypit, jotka perusti myös Elban, joten tiesin etten tulisi pettymään. koska Elba on niin ihana kahvila. Jotenkin onnistuin pitkään "välttelemään" Blind Burgeriin menemistä, ja aina kun mentiin syömään, niin päädyttiin jotenkin perus Amarilloon tai muuhun vastaavaan ketjuravintolaan. Nyt sain äidin mun kanssa syömään ja suurista odotuksista huolimatta en kyllä pettynyt!

Sisustus tuolla oli ihana! Ruutulattia varsinkin vetos muhun. Haluisin niin tollasen omaan kotiin.
Tuolit oli eri paria ja muutenkaan mikään ei ollut liian symmetristä tai siistiä. Tila oli aika pieni, eli esimerkiksi lounaan aikaan voi olla aika täyttä, mutta meidän visiitin aikana oltiin ainoat asiakkaat, mikä on aika harmillista, kun samalla ketjupaikat on täynnä asiakkaita. Haluun ite ainakin pyrkiä tukemaan paikallisia yrityksiä! Mun poikaystävä sanoi hyvin, kun istuttiin syömässä ketjuravintolassa ja juteltiin tästä, niin se sano, että "Ei me nyt tässä oikeen kenenkään unelmaa toteuta", ja vaikka varmasti se ketjukin on alkujaan ollut jonkun unelma, niin toi oli mun mielestä hyvin sanottu.


Sisään astuessa meidät toivotettiin tervetulleiksi ihanan lämpimästi ja tuttavallisesti, työntekijä kerto meille mitä eri vaihtoehtoja on. Menussa oli valmiita burgereita, joissa täytteet vaihteli. Jokaiseen hamppariin voi valita pihvin itse. Mä valitsin kasvispihvin (Vaikka olin vähän traumatisoitunut Amarillon papupihvistä, joka ei ollut hyvää) NYC-burgeriin, jossa oli ainakin paahdettua sipulia,  halloumia ja avokadoa.
Toi hampurilainen oli ihan sairaan hyvää! Kasvispihvi oli ihan älyttömän hyvän makuinen ja siinä oli tosi hyvä koostumus. Suosittelen lämpimästi kaikille! Ranskalaiset oli myös erittäin hyvät ja valkosipulimajoneesi jonka söin niiden kanssa on pyörinyt mun mielessä ton jälkeen useasti.

Kaikenkaikkiaan siis positiivinen kokemus! Meen kyllä uudestaankin.

5 kommenttia:

  1. Hei, tosi kauniita kuvia! Ootko käyttänyt näissä jotain 50 millistä vai mitä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos! Nikkorin 50/1.4 näissä :-) paitsi toi yks laajempi on puhelimella

      Poista
  2. Ei vitsi, näyttää niin hyvältä! Tulee oikein nälkä noita kuvia katellessa :D Ja tosiaan myös tosi suloinen sisustus. Tuollasia paikkoja lisää!

    VastaaPoista
  3. Moi mä oon mun kavereiden kanssa tulossa Poriin hiihto lomailemaan niin oisi kiva käydä jossain hyvässä ravintolassa niin saisonko tarkemman sijainnin tällä ravintolalle?

    VastaaPoista
  4. On muuten todella tosi tuo että kun käy pienemmissä, yrittäjien omissa ravintoloissa niin siinä edesauttaa mahdollisesti jonkun unelmaa. Tuntuu jotenkin ihanalta ajatukselta.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥