28.2.2016

Kaikki mun suihkusaippuat

Multa on monta kertaa Youtuben puolella pyydetty tekemään videota, jossa esittelen ja kerron mun suihkusaippuoista. Jotenkin tällainen on paljon luontevampaa tehdä blogiin eli here we go, kaikki mun suihkusaippuat!

Ensimmäisenä Lushin The comforter. Ihana syvän pinkki väri antaa jo vähän osviittaa siitä, millainen tuote on. Tuoksuna toimii todella karkkinen ja makea hattaraa ja vaahtokarkkeja ja kaikkia makeita ja söpöjä asioita muistuttava tuoksu.
Tykkään tästä tosi paljon! Iholle jää ihana tuoksu ja pinkki väri ja pienet kimaltavat hileet piristävät suihkurutiineja.


Toisena suihkusaippuana I love... Mango&papaya.
Sain tän mun pikkusiskolta joululahjaksi, ja en oo vielä ehtinyt avata tätä, kun mulla on niin monta muuta saippuaa käytössä. Oon kuitenkin ennenkin käyttänyt tätä tällaisen ison pullollisen ja tykkäsin! Mun mielestä nää I love.. tuotteet on ihan älyttömän ihania! Näissä on voimakkaat makeat tuoksut, mutta silti sellaset aidot ja luonnolliset. Ainakin just tässä!

Lushin Twilight suihkugeeli on tumman violettia ja seassa on myös hopeaa kimallusta. Tää muistuttaa just sellasta yötaivasta! Tuoksuna on rauhoittava laventeli. En kauheesti tykkää laventelin tuoksusta, mutta tässä se on just sopivan mieto ja rentouttava. Tän tuoksu ja väri tuntuu sellasilta kalliilta ja ylellisiltä. Tää on ehdottomasti mun mielestä ihana just iltasuihkuun.

Tää seuraava on mun lemppari I love.. tuote niistä joita oon testannut. Ostin tällasen joskus aiemminkin, ja kun se loppu, niin menin heti ostamaan uutta. Harmikseni en löytänyt tätä Porista enää mistään. Myöhemmin bongasin tätä Turun Stockmannilta! Voi sitä riemun määrää. Tää tuoksuu syötävän hyvältä. Mieleen tulee sitruuna ja kinuski ja juustokakku ja sorbetti. Täydellinen kirpeänmakea tuoksu.

Lushin Lord of misrule.  Tää on jännä! Väri on tollanen hämmentävä paksu vihreä ja tuoksu on ensin outo. Yrttinen, mutta samalla makea. Musta pippuri puskee vaniljan tuoksun läpi! Yhtäkkiä tykkäänkin tästä tosi paljon. Tästä jää iholle aika voimakas tuoksu, joten tätä kannattaa käydä tuoksuttelemassa ennen ostoa. Uskoisin, että tää tuoksu varmasti jakaa mielipiteitä eikä kaikki tykkää tästä ollenkaan.

Palmoliven Feel glamorous, kuoriva suihkusaippua. Sain tätä Livboxissa pienen näytekoon ja tykästyin tuoksuun, joten ostin täysikokoisen version. Tän tuoksu on mun mielestä sellainen trooppinen, mutta ei perinteisellä tavalla. En oo ikinä haistanut mitään, joka tuoksuis tältä! Kuorivat rakeet on aika isoja, joten herkkäihoiselle ei ehkä sovi niin hyvin. Alkuihastuksen jälkeen en tykkää tästä niin paljoa enää, enkä varmaankaan osta tätä uudelleen.

Lushin Prince charming on mun ehdoton lemppari tällä hetkellä. Ihanan raikas ja makea tuoksu huumaa. Tää on myös pinkkiä, mutta hiukan enemmän koralliin taittavaa sellaista. Jos joku huono puoli pitäisi sanoa, niin välillä tästä jää hiukan sävyä ihoon pesun jälkeen.  (Joskus huomasin, että kainalon kohdalle oli jäänyt punertavaa sävyä) Ei kuitenkaan aina, eikä mitenkään voimakkaasti, joten mua se ei haittaa. Tän tuoksun takia mitä vaan!

Viimeisenä Lushin The olive banch suihkugeeli, joka sisältää paljon oliiviöljyä, eli on tosi kosteuttava. Tää on kaikista näistä saippuoista mun mielestä hellävaraisin, eikä pese iho "liian puhtaaksi", eli sopii varmasti kuivaihoisille todella hyvin. Tän koostumus on mun makuun liian juoksevaa ja tuoksu ei oo mitenkään huomattavan ihana.  Tää hoitaa kyllä hommansa, mutta munlaiselle ihmiselle, joka kaipaa suihkutuotteilta lähinnä söpöä ulkonäköa, pakettia ja huumaavaa tuoksua, tää ei oo mikään lemppari.

Tässä olin mun kaikki suihkusaippuat. Mitkä on teidän lempisuihkutuotteita?

3 kommenttia:

  1. Kannattaa kokeilla I love.. Rasberry&Blackberry

    VastaaPoista
  2. Oon itseasiassa testannut sitä ja se oli kyllä myös tosi jees! Ehkä jopa toinen lemppari ton lemon sorbetin lisäks :-)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥