26.2.2016

Kevätfiiliksiä

Mulle on viime aikoina tullut tosi voimakas kevätfiilis. Aurinko paistaa ja ulkona tuoksuu kevät. Mikä parasta, kaupat täyttyvät kevätuutuuksista. Myönnettäköön, oon vähän materialisti.

Käytiin joku päivä viettämässä Ellin kanssa siskopäivää ensin kaupungilla ja sitten jääkiekkopelissä (jossa oon käynyt viimeksi yli 10 vuotta sitten).

Bongasin kaupungilla ihan sairaan ihania juttuja enkä uskaltanut ees kauheen tarkkaan katsoa, ettei tulis pakottavaa tarvettavaa ostaa jotain (yritän olla nyt vähän ostamatta mitään).
Oon nyt yrittänyt ottaa paljon kuvia, just tälläsiä ihan arkisia. Kun alotin bloggaamisen, mun postaukset oli just tälläsiä. Lyhyitä tekstejä siitä mitä oon tehnyt ja huolettomia "räpsyjä". Tällaisia juttuja mä muistakin blogeista tykkään lukea, joten täytyy vaan totutella uudelleen tähän arkiseen bloggaamiseen.


5 kommenttia:

  1. Sulla on niin ihanan pitkät hiukset ja tuo väri sopii sulle todella hyvin! Ihania kuvia. :)

    VastaaPoista
  2. Pakko sanoa, että sua pukee jotenkin ihan tosi hyvin tuo violetti väri hiuksissa! Mun mielestä harvoille sopii mikään "perusväristä" poikkeava, mutta kuulut mun harvojen joukkoon. :-)

    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Millä kameralla kuvaat? Itellä ollut etsinnässä hyvä kamera ja tää vaikuttaa näiden kuvien ja sun uusimpien videoiden perusteella sopivalta :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥