21.2.2016

Päivä prinsessana 1/2

Sain eilen olla mukana ihan huikeessa jutussa nimeltään Päivä prinsessana. DailyChic järjesti kampanjan, johon tytöt eri puolilta Suomea hakivat mukaan. Valitulle tytölle tarjottiin mekko, kampaus, meikki ja korut vanhojen tansseihin. Voittajaksi valikoitui Jenina, jonka tarinan voit lukea täältä.
Mä olin mukana valokuvaajana, ja sain taltioida päivän tapahtumia. Päivä alkoi sillä, että mut haettiin kotoa klo: 06.50. En oo yhtään aamuihminen ja oletin, että mä kuolisin väsymykseen ja huonovointisuuteen kun joudun heräämään niin aikasin. (Mulla tulee aina tosi huono olo jos oon nukkunut liian vähän) Taisin kuitenkin herätä just jossain hyvässä unen vaiheessa, koska ponkasin sängystä ylös ihan pirteenä.  Mulle hyvä herääminen tarkoittaa myös hyvää päivää!

Ensimmäisenä suunnattiin Sokokselle, jossa Jeninalle tehtiin meikki.

Meikin jälkeen napattiin Coffee Housesta kahvit mukaan ja suunnattiin Winnovalle kampausta varten. Jeninalle tehtiin ihana kampaus, ja kampauksen sekaan laitettiin vielä Glitteristä saatuja timanttipinnejä. Winnovan opiskelijat tekivät vanhojentanssikampauksia tosi edullisesti, ja pienellä vilkuilulla näytti kyllä muidenkin kampaukset tosi hienoilta!
Hiukset valmistuivat kymmeneltä, ja puoli yhdeltätoista alkoivat tanssit. Tässä vaiheessa vielä mm. mekko oli vaihtamatta. Hiukan meinasi kiire tulla, mutta ihmeen kaupalla selvittiin ajoissa. Seuraavassa postauksessa kuvia tansseista ja Jeninan kokonaisuudesta!

2 kommenttia:

  1. Vaikka kuinka siistiä! Mäkin haluisin olla joskus osana tälläsiä kivoja juttuja. :) Mulle tuottaa kans tosi paljon ongelmia herätä aikaisin aamulla! Mut nyt vanhemmiten oon alkanut heräillä ihan itsestään hirmu aikaisin aina välillä. :D Vanhoja en ole koskaan tanssinut (vaikka lukiossa olenkin), mutta on ilo kattoa muiden asuja ja kauniita meikkejä ja kampauksia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa oli kyllä ihana olla mukana :)! Mä en myöskään tanssinut vanhoja lukiossa, mut oon sit tällä tavalla päässyt onneks osaksi päivää! ja tietysti oon monetmonet tanssit käynyt katsomassa :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥