17.2.2016

Uusi mahdollisuus

Täällä mun blogissa on ollut jo tosi pitkään hiljaista. Ensin pari vuotta bloggasin epäsäännöllisesti tai oikeastaan tosi harvoin, ja nyt varmaan viimiseen vuoteen en oo panostanut tähän yhtään. Blogeista puhutaan paljon vanhentuneena konseptina, kirjoittaminen ei oo enää se juttu. Mä oon kuitenkin pitänyt blogia jo yli 5 vuotta, ja se on mulle tärkeä, vaikka en oo aina antanut sille huomiota tai rakkautta. Ensin mä mietin, että vähin äänin poistaisin koko tän blogin, mutta sitten ajattelin, että tää on ollut mulla liian kauan, että vaan painaisin jotain nappia ja kaikki kirjotukset ja kuvat olis poissa. Mä ajattelin, että mä annan tälle blogille, ja itselleni bloggaajana vielä mahdollisuuden. Mä rakastan valokuvaamista, ja tää on niille täydellinen alusta. Tänne voi lisätä hömppäkuvia tuotteista, sukulaisten synttäreistä ja kissoista, kun taas facebookin valokuvaussivulle lisään vaan onnistuneimmat kuvat. Haluun palata kirjotustyylin ja postauksien kanssa vähän tän blogin juurille. Kirjottaa pienistä jutuistä, joita mun elämässä on tapahtunut, näyttää pieniä ostoksia ja lempparijuttuja, linkata biisejä ja suositella muita blogeja (jahka löydän taas niiden pariin).

Hassua, nyt tuntuu kuin alottaisin kokonaan uutta blogia, ja tää ois se ensimmäinen postaus. Alotan kuitenkin vaan suoraan kertomalla puhelimeen kertyneiden kuvien avulla pari juttua mitä oon lähiaikoina puuhaillut.

Oon hengaillut lähiaikoina paljon Heidin kanssa. Ollaan tunnettu jo vuosia, mutta ei jostain syystä ikinä olla ystävystytty kunnolla. Oon ilonen, että Heidi on astunut mun elämään piristämään mun päiviä. Ollaan kahviteltu yhdessä aika paljon, ja iloinen uusi kahvilatuttavuus on ainakin ollut Eetunaukion kulmalla sijaitseva Chouette.

 Kävin vihdoin syömässä Blind Burgerissa äidin kanssa, ja toi paikka oli ihana! Kerron tästä erikseen lisää omassa postauksessaan.

 Olin jouluapulaisena Tigerissa ja rakastin sitä työpaikkaa. Valitettavasti työsopimus loppui, ja jäin työttömäksi. Toivottavasti pääsen vielä joskus takas tonne, koska siellä oli niin ihania työkavereita ja muutenkin se työ oli tosi kivaa, vaikka joulukiireet oli aika hurjat!


Oon myös innostunut kokkauksesta enemmän! Oon siirtynyt kasvispainotteisempaan ruokavalioon, ja siitäkin voin kertoa myöhemmin tarkemmin. Se on kuitenkin pakottanut mua laajentamaan ruuanlaittotaitoja ja kokeilemaan uusia juttuja.

Toivottavasti ootte yhtä innoissaan kuin mä, että oon taas takas blogin parissa! Olis tosi kiva kuulla mitä teille kuuluu, ja että millasia postauksia toivoisitte näkevänne multa!

11 kommenttia:

  1. Oonkin seurannut sua Youtuben puolella, mutta eksyin itse tänne äsken Facebookin kautta. Mun mielestä ehdottomasti tällaisia vastaavia lifestylepostauksia ois ihana nähdä! Täytyy itsekin mennä testaamaan tuo kahvila näin porilaisena :D

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, mahtavaa että löysit tänne :-)!

      Poista
  2. Ihanaa että palasit! Oon seurannut sun blogia jo useamman vuoden (kolme, neljä vuotta?) ja vaikken tänne ole kommentoinutkaan, oon aina innoissani odottanut uutta merkintää. :--)

    VastaaPoista
  3. Pakko liittyä lukijaksi kyllä! Toivepostauksia/ehdotuksia: 10 yllättävää faktaa sinusta, kuvia sun erilaisista hiustyyleistä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tervetuloa! hyviä ideoita, laitan ylös! :)

      Poista
  4. Ihanaa kun palasit takaisin! Sun blogi ja kuvat ovat ihan mun lemppareita :)

    VastaaPoista
  5. oii, tervetuloa takasin bloggailun pariin! Innolla odottelen jo tulevia postauksia. :-)

    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Mukavaa että päätit antaa blogillesi vielä mahdollisuuden! Kirjoitat todella lukijaystävällisellä tavalla, kirjoituksia on kiva ja helppo lukea :) Jatka samaan malliin, taidat saada minusta lukijan

    VastaaPoista
  7. Jees, oon kauan oottanut et tekisit uuden postauksen! Ja tämmöset ns kuulumispostaukset on mun lemppareita💜 Tykkään myös tästä sun blogin ulkoasusta😅

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥