14.3.2016

Ensi-ilta lähestyy

Mun oli tarkoitus kuvata teille muutama päivä sitten mun päivä kuvina, mutta en ottanut loppujen lopuksi ihan hirveesti kuvia. Oon ollut melkein kaikki illat kiinni anniksella meidän näytelmän parissa. Vielä riittää hommia, mutta odotan silti viikon päässä häämöttävää ensi-iltaa innolla. Tää on meidän toinen ohjaus ja ensimmäinen itse kirjoittama näytelmä ja oon tykännyt tehdä tätä tosi paljon. Ja vaikka onkin ollut hauskaa, ja ihanaa ja palkitsevaa, niin ei mikään oo kivaa jos sitä tekee väsyneenä monta tuntia päivässä monta kertaa viikossa.

Heräsin kymmenen aikaan, ja nautiskelin pitkästä aamusta sängyssä puhelinta selaillen. Sen jälkeen hoidin aamutoimet. Oon ottanut käyttöön taas Mary Kayn botanical effects kasvovoiteen,koska siinä on spf 30. Mulla on niin vaalea ja auringolle herkkä iho, että täytyy suojata se heti, kun kevään ensimmäiset auringonsäteet pilkottaa.


Olin sopinut Heidin kanssa, että käydään kahvilla elbassa. Tilasin tapani mukaan soijalaten ja lisäksi otin tomaatti-mozzarella-focaccian. Elbassa on ihan älyttömän ihana palvelu!

Kahvittelun jälkeen mun täytyi mennä annikselle siivoamaan paikkoja, ennen kuin läpimeno alkaisi, ja sitä saapuisi seuraamaan pari vierasta.. Kuurasin lattioita ja siivoilin muutenkin paikkoja. Moppaus tuli todellakin tarpeeseen, koska vaihdoin veden neljä kertaa ja se oli IHAN mustaa!

Meistä tultiin tekemään haastattelua Satakunnan Kansaan. Haastattelu koski siis tota meidän Mitä kuuluu -näytelmää. Jutun pitäisi ilmestyä huomenna (maanantaina 14.3.2016), joten kannattaa pitää silmät auki!

Loppuilta menikin läpimenossa ja läpimenon jälkeen jäätiin vielä tekemään kaikkia keskeneräisiä hommia. Meidän näytelmän Facebook-tapahtuma löytyy muuten täältä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥