26.3.2016

Kirpparilöytöjä

Hengattiin Paulan kanssa torstaina kuvailemalla, kirppistelemällä ja juttelemalla. Käytiin Kirjurinluodon perällä kuvaamassa mulle uusia kuvia, jotka saan parin päivän päästä. Rakastan tällasia koivumaisemia, ja siks ne tuntu sopivalta kuvien taustalle. Mun mielestä on aina niin kivaa, kun joku muu ottaa musta kuvia, koska yleensä otan kuvat itse tai mun poikaystävä ottaa ne. Jos joku muu kuvaa, niin niistä ei aina tuu niin samantyylisiä.


Käytiin patakirppiksellä ja tein pari tosi kivaa löytöä! Viime kerralla, kun oltiin Paulan kanssa kirpparikierroksella, niin valitin siitä, että kivoja lenkkareita ei ikinä löydy kirpparilta mun koossa (39-40), vaan kaikki on aina tosi pieniä kokoja. Tällä kertaa löysin kahdet lenkkarit! Molemmat maksoi 6€/kpl, mutta hyllykössä oli ilmeisesti -50%, koska loppujen lopuksi maksoin kengistä yhteensä sen 6€!



Kenkien lisäksi löysin ihanat pupumukit. Nää on alunperin H&M homesta, ja mulla on ennestään yhdet pupumukit sieltä jotka sopii näiden kanssa hyvin yhteen. Nää makso 2€/kpl.

8 kommenttia:

  1. Ihania löytöjä! :)


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Hyviä löytöjä oot tehny! Nuo molemmat lenkkarit on kyl kivoja ja halpoja! ;o :)

    VastaaPoista
  3. Hyviä löytöjä kaikki, varsinkin molemmat kengät. Olen itsekkin kirppis hullu. Olen sun blogissa eka kertaa ja liityin lukijaksikin. Ois niin kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin.

    VastaaPoista
  4. No juuuuuuust! Mulla on samankokoinen jalka ja ihan samat murheet, kirpparilta ei koskaan löydy mitään kivaa kenkää mulle! Ihan mieletön löytö nuo lenksut ja vieläpä kutosella molemmat, JA vieläpä Niket ja Addut, huh! :o Jotenkin kaikki hyvät kirppislöydöt tuntuvat löytyvän pk-seudun ulkopuolelta... :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥