15.3.2016

Lush Glitter Madness goodie bag

Sain kutsun Lushin Glitter Madness- tapahtumaan. Sain yhdistettyä Helsingin reissuun kaksi eri tapahtumaa, mikä oli mahtavaa, koska en pääse kovin usein käymään Helsingissä. Olin reissussa mun pikkusiskon kanssa, joten osallistuttiin Lushin päivätapahtumaan (iltatapahtuma oli k18). Heti ovella meidät vastaanotti ihana glitteriin verhoutunut työntekijä, joka kertoi mitä olisi luvassa. Myymälän puolella tuotedemoja ja biletunnelmaa, ja alakerrassa kutsuvieraille drinkkejä, käsihierontaa ja pientä purtavaa. Alakerran tila oli melko pieni ja täynnä ihmisiä, joten tunnelma oli hiukan hektinen. Ei ehditty olemaan tapahtumassa pitkään, koska meillä lähti bussi takaisin Poriin. Mulle jäi tapahtumasta kuitenkin tosi hyvä fiilis, varsinkin ihanat ja hymyileväiset työntekijät oli ihan mahtavia. Saatiin lähtiessä mukaan vielä goodie bagit, jotka sisälsi toinen toistaan ihanampia tuotteita. Hyvä sattuma myös, että vaikka mulla on jo monia tuotteita, niin mulla ei ollut mitään näistä tuotteista.

Pussista löytyi FEVER-TREE kivennäisvettä, jota en oo ikinä ennen maistanut. En oo suuri kivennäisvesien ystävä, joten poikaystävä saa nauttia tästä.
Tuote josta oon todella innoissani, on tossa oikealla. Ihana myyjä kertoi, että tää tuote ei oo vielä saatavilla, vaan se ilmestyy huhtikuun puolella. Kyseessä on siis Sunrise-saipua, joka tuoksuu ihan syötävän hyvälle. Seassa on pieniä glitterhippuja, joka on mun mielestä aina kivaa. Glitter ei kuitenkaan jää iholle käytön jäljiltä, joten plussaa siitäkin.

Seuraava tuote on Love and light-käsivoide. Mä en käytä usein käsivoiteita, koska mun kädet ei oo oikeastaan ikinä kuivat. Tää on kuitenkin niin kevyt koostumukseltaan, että laitoin tätä joku päivä myös jalkoihin, eikä tää jäänyt mitenkään rasvaiseksi kerrokseksi iholle, vaan imeytyi nopeasti ja tuntui ihanan kosteuttavalta. Tässä on myös ihanan raikas tuoksu!

Seuraava tuote oli aluksi hieman hämmentävä. Hennaa sisältävä shampoo? Ajattelin heti, että en voi käyttää tätä, koska mulla ei oo punertavat hiukset. Luin kuitenkin yhden arvostelun tästä, ja kirjoittaja totesi, että tuote ei värjää lainkaan hiuksia, joten sitä voi käyttää kaikki. Testasin tätä kerran ja tuote toimi yhtä hyvin kuin muutkin Lushin shampoopalat joita oon testannut. Hieroin palaa kasteltuihin hiuksiin ja vaahtoa tuli erittäin paljon ja pesi hiukset todella puhtaiksi. En oo mitenkään hulluna tähän tuoksuun, mulla tulee siitä mieleen hiukan tervan tuoksu.

Seuraava tuote on Angels on bare skin, kasvojen- ja vartalonpuhdistussavi. Tuotetta otetaan pieni nokare, ja siihen lisätään vettä. Tahna levitetään iholle ja huuhdotaan pois.  Ehdin testaamaan tätä vasta kerran, mutta uskon että tästä tulee osa mun ihonhoitorutiineja.  Tuoksu oli hiukan outo, mutta kuitenkin miellyttävä.

Tästä tuotteesta olin erittäin innoissani, sillä keltainen väri näytti niin houkuttelevalta. Lushin tuotteissa ihanaa on se, että tuote näyttää käytössä ihan yhtä voimakkaan väriseltä, kuin purkissakin. En oo ihan varma tykkäänkö tästä tuoksusta vai en. Epävarmuuteni johtuu varmaan siitä, että kookos tuoksuu tässä niin voimakkaasti. Olin myös ihan varma, että tässä tuoksuu ananas, ja ihmettelin kun sitä ei muka ollutkaan. Tää tuoksuu just sellaselta vahvalta pina coladalta. Jos tykkää kookoksesta, niin aika varmasti tykkää myös tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥