8.3.2016

Repun sisältö

Mulle tuli tänään idea, että voisin esitellä teille mitä mun reppu yleensä sisältää!
Mun mielestä tällasia postauksia on aina tosi hauska katsoa. Mua kiinnostaa mitä ihmiset kantaa mukanaan. Pakko muuten mainita, että mun reppu sisältää yleensä paljon enemmän roskaa ja kaikkea turhaa, mutta vaihdoin reppua just n. viikko sitten ja sen takia kaikki roskat jäi nyt uupumaan.

Tässä on mun repun sisältö kokonaisuudessaan. Muissa kuvissa ei näy mun kamera, koska otin sillä nää kuvat, mutta sekin on mulla aina mukana

Mulla on siis Fjällraven Kånken värissä Ocean Green. Tän repun väri ei ikinä kuvissa tuu esille sellaisena kuin se oikeasti on. Sisällä tää näyttää enemmän petroolinsiniseltä ja ulkovalossa taas täydellinen vertauskohde on Valintatalon vihreä muovipussi :-). Eli siis tumman turkoosin vihreä väri.

Repun ison taskun sisällä on nää tavarat.

Kuljetan usein mukana tollasta minijalustaa, jonka löysin joskus kirpparilta eurolla. Toi on ihan sairaan kätevä varsinkin kun noita jalkoja voi väännellä haluamallaan tavalla. Joskus laitettiin kamera kiinni esim portaiden kaiteeseen.

Pidän aina mukana tätä "Naked"-palettia, joka on itseasiassa feikki. Se on tosi kätevä kantaa mukana, koska siinä on hyvä peili ja kaikki perussävyt. Mukana kulkevat myös pyöreät aurinkolasit, jotka olen joskus saanut yhteistyönä.

Mukana kulkee aina myös mun rakas pieni ihana Canon Powershot G7X, jonka just ostin itselleni. Kerron tästä joskus omassa postauksessaan lisää.

Pikkutaskussa kulkevat nämä tavarat. Valitsen aina mukaan sellaiset meikkituotteet, joilla voin korjata päivän meikkiä. Käytännössä siis mukana kulkevat meikkituotteet vaihtelevat päivittäisen meikin mukaan. Eli tällä kertaa huulipuna, meikkivoide, ripsiväri ja eyeliner. Meikkien lisäksi mukana kulkee korvatulpat, avaimet, kaks EOS-huulirasvaa ja Hurraw-huulirasva sekä puhelimeen Black Eye -linssi ja kitaraan capo.


6 kommenttia:

  1. Kiva postaus!! Näitä tämmösiä on hauska lukea, tai siis katsoa. :D Toi lattia on yli magee, vau.

    Mulla on musta Kånken ja käytän sitä työmatkoilla ja sitten kun mennään johonkin retkelle tms. puistoon jne. sillon on rasittava vaihtaa työjutut pois laukusta. Tekis mieli ostaa joku jänskän värinen toiseksi repuksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiva kuulla! :-) Joo toi lattia on rakkautta, oispa toi meidän oma lattia. Kånkenit on kyllä tosi kivoja, ja vaikkakin hieman hintavia, niin oikeesti tosi kestäviä ja laadukkaita. Mullakin on kolmessa eri värissä ja hiukan on värit vaan haalistunut mutta muuten täysin ehjiä.

      Poista
  2. Itseltä löytyy kans tuo naked 3, oon aivan rakastunut siihen!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Moi Milla! ♥
    Aivan ihana postaus, mua itseäni kiinnostaa kovin aina nähdä mitä muut kantaa laukkujensa pohjalla ja itsellänikin on suurimmaksi osaksi mukana kaikkea turhaa mutta joskus ihan tarpeellistakin.
    Teet myös oikein kivoja videoita, jotka piristää huonointakin päivää! :)

    http://tyttoruuduntakana.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tykkään sun blogista ja youtubessa olevista videoista myös! :)

    VastaaPoista
  5. Moikka, Milla
    Mulla ois pari kysymystä.
    Mistä toi naked3 meikkipaletti on?
    Ja
    Mä oon n.12v tyttö ja haluisin aloittaa bloggaamisen vai oon liian nuori?

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥