23.3.2016

Tuunattuja peltipurkkeja ja päivän asu

Eilen mulle tuli pitkästä aikaa fiilis, että voisin kuvata päivän asun tänne blogiin. Ennen postasin aika paljon päivän asuja, mutta kun tuossa joku aika sitten aloin taas pitämään blogia aktiivisemmin ja tavallaan hain mun blogille uutta suuntaa, niin mietin että ehkä päivän asut ei oo niin se mun juttu.

Saatan satunnaisesti postailla asupostauksiakin, jos siltä tuntuu. En kuitenkaan halua mun blogin niinkään keskittyvän muotiin tai tyyliin. Eilen mulla oli päällä kirppikseltä ostettu pallopaita, Asoksen raitahame ja New Lookin farkkupaita. Farkkutakeista/paidoista mulle tulee aina keväinen olo.

Oltiin eilen siis äidin luona "auttamassa" äitiä (se tekee kaiken aina silti itse) leipomis- ja muissa hommissa, koska se valmistelee Anniksen pääsiäistapahtumaa varten myytäviä juttuja. Myyntiin on tulossa leivonnaisten lisäksi muun muassa tällaisia ihania tuunattuja peltipurkkeja, joihin osaan äiti on istuttanut mm. herneen versoja.


2 kommenttia:

  1. Siun nuo hiukset on kyllä niin täydelliset !♥

    VastaaPoista
  2. So lovely see your pictures! Im going to Finland in May and ive started to think that i would be the only chubby on the country. Now, will be us :D

    | Blog A Bela, não a Fera |
    | FB Page A Bela, não a Fera|

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥